Ruim 95% van de ingekochte dienstverlening die niet door kon gaan is doorgeschoven en opnieuw opgepakt met nieuwe afspraken. Heel fijn hoe klanten hier mee zijn omgegaan.

Onze uitdaging

Corona kwam als een harde klap en kreeg een zachte landing

Onze dienstverlening kwam die bewuste 15 maart abrubt tot stilstand. Scholen en kinderopvanginstellingen dicht. Geen contacten meer met onze klanten, geen trainingen, studiedagen, reflecties en gesprekken. Dan zit je daar met veel medewerkers die even niets meer kunnen doen in de uitvoering. Tijd voor actie!

Ondersteuning afstandsonderwijs

dyslexiebehandelingen

online voortgezet

proefbehandelingen

dyslexie

Afstemming met klant

Spreekuren

Webinars

Online meetings

Oudergesprekken

Online dyslexiebehandelingen

"Hoe fijn dat de dyslexiebegeleiding online gewoon door kon gaan in de coronatijd. Erg fijn dat de behandelaar hier zo pro-actief in was en ons Janske meenam in het online werken. Leuk om als ouder te zien hoe betrokken en enthousiast onze dochter was bij de lessen én dat het ook nog effect had!"

Sanne Houwers - moeder van Janske

"Veel kinderen, ouders en leerkrachten stonden er meteen voor open om de behandeling digitaal door te laten gaan. Wat een teamwork! De kinderen konden de digitale lessen vaak goed volgen, waren thuis actief bezig en ik zag ze groeien in hun zelfstandigheid. De meeste ouders keken regelmatig even mee, dat zorgde voor nog meer betrokkenheid bij de behandeling."

Lieke van Enckevort - behandelaar dyslexie

De toekomst

Op het moment dat scholen en kinderopvanginstellingen weer open gingen konden we steeds vaker, met inachtneming van de RIVM-richtlijnen, op locatie aan de slag.

Corona is nog niet weg. We moeten er nog steeds rekening mee houden. We zijn als organisatie trots dat we in contact zijn gebleven met onze klanten en onze medewerkers. We weten elkaar, zowel on- als offline, te vinden. De implementatie van MS Teams (o.a. videobellen) is nog nooit zo snel gegaan. Verbinding intern en extern blijft belangrijk. We kijken als bedrijf met vertrouwen naar de toekomst en kijken uit naar de samenwerking met onze klanten.