Onze organisatie

Tijd voor ontspanning

Het vele werken ‘achter het schermpje’ en het gemis aan fysieke bijeenkomsten met collega’s was groot. We probeerden er online voor elkaar te zijn, door aandacht te hebben voor het persoonlijke verhaal. In de teams, tijdens plenaire bijeenkomsten of persoonlijk contact met een collega.

Mede dankzij onze ontspanningscommissie, een commissie bestaande uit ca. 8 medewerkers die jaarlijks wordt uitgeroepen tijdens de medewerkersdag, zijn de volgende momenten ook afgelopen jaar doorgegaan:

7 online happy hours

Op vrijdagmiddag enthousiast meedoen met een muziekquiz, wedstrijd chocoladeletter versieren, borrelen met het toegestuurde borrelpakket en nog veel meer.

Medewerkersdag

Jaarlijks wordt er een medewerkersdag georganiseerd waar we met alle medewerkers het jaar goed afsluiten op een ontspannen manier. Een volledig verzorgde dag inclusief workshops.

Verjaardagen

De verjaardagen van alle medewerkers worden uiteraard ook niet vergeten en iedereen heeft dan ook een leuk cadeautje ontvangen.

We zijn sterk op elkaar betrokken, maken plezier en weten elkaar te vinden als het nodig is.

Waardering voor iedereen

Vanuit de directie waarderen we de inzet en flexibiliteit van onze medewerkers enorm. Om het thuiswerken een beetje leuker te maken hebben wij onze medewerkers het afgelopen schooljaar verrast met een lekkere warme BCO-trui en hebben ze om de zomer goed in te luiden allemaal een zomerpakket ontvangen.

Daarnaast streven we er ook in de komende schooljaren naar om deels thuis te blijven werken en hierom ontvangen alle medewerkers sinds dit schooljaar een thuiswerkvergoeding zodat zij een goede en fijne plek thuis kunnen inrichten om hun werk te kunnen doen.