Onze organisatie

Werken bij BCO betekent:

Ruimte voor ontwikkeling

Denk aan een professionaliseringsbudget (per team) en ruim 10 BCO-dagen waarin je samen met collega’s van andere teams werkt aan persoonlijke -, team- en bedrijfsontwikkeling.

Tijd voor ontspanning en elkaar

Naast de maandelijkse happy hours hadden we dit schooljaar onder andere een gezellige online nieuwjaarsshow en als afsluiter van het schooljaar een mooie medewerkersdag in Den Bosch.

Flexibele werkomgeving

Veel vrijheid om je eigen agenda in te delen en een combinatie van thuis en op kantoor werken wordt gestimuleerd.

Samen werken we aan hetzelfde doel: de ontwikkeling van het onderwijs in het algemeen en kinderen in het bijzonder.

BCO groeit, groei jij met ons mee?

De vraag ‘Wie is BCO als werkgever?' stond afgelopen jaar centraal. De arbeidsmarkt staat momenteel op zijn kop. Hoe bereik je in deze tijd nieuwe medewerkers en hoe verbind je deze aan je bedrijf? Het visueel aantrekkelijker en beter vindbaar maken van de vacatures en laten zien hoe de werkzaamheden als medewerker er bij BCO uitzien, zijn elementen die terugkomen op onze nieuwe ‘Werken bij BCO’ website die we het afgelopen jaar lanceerden.

Lees meer over BCO als werkgever op www.werkenbijbco.nl >