Samen vooruitkijken

Werken aan de toekomst van BCO. Het vizier richten op onze rol als onderwijsadviesbureau in het publieke domein van opvang, onderwijs en jeugdhulp. Dat heeft het afgelopen jaar centraal gestaan op onze agenda. Onszelf de vraag gesteld waar we van zijn en wat we belangrijk vinden in onze branche en voor onze medewerkers. Wat is ons verhaal? Een verhaal waarin we ons nog sterker willen profileren als adviesbureau dat zich met name richt op vernieuwing en verbetering van opvang en onderwijs. Met een duurzaam karakter. Gericht op daadwerkelijke impact en implementatie. Zonder het over te nemen. Maar door juist de professionals sterk te maken. Meer en meer trekken we samen op met onze klanten. Creƫren we in co-creatie. Het nadenken over onze koers heeft geresulteerd in bewuste keuzes. We kiezen voor een groeistrategie. Groei in kwaliteit van onze dienstverlening, groei in duurzaamheid en wendbaarheid. En groei in omvang. Niet om nog veel groter te worden, wel om voldoende adviseurs in huis te hebben om onze klanten de komende jaren van dienst te kunnen zijn. Met uitdagende trajecten en enthousiaste en kundige adviseurs. We kijken terug op een mooi proces om te komen tot een nieuw koersplan. Met veel input van onze medewerkers, RVC en onze klanten. Heel inspirerend en energie gevend! BCO groeit!

Miranda van Esch en Peter de Jong

directie BCO Onderwijsadvies en -ondersteuning